Rugalmas Edzéstervek - edzői támogatással

Edzéstervezés a mért adatokkal összekötve, futók, kerékpárosok, triatlonosok számára:

Futás vagy a kerékpározás nem olyan egyszerű, mint azt a legtöbb ember gondolja.

A mérések során is tapasztaltam, hogy az emberek többségének nagy szűksége lenne a megfelelő edzéstervezésre, hogy egészségük és teljesítményük megfelelő legyen a céljukhoz mérten.

Nem csak a profi sportolók alkalmazhatnak edzőt a saját céljaik eléréséhez.

Egy jó edzésterv nem csak a kitűzött cél elérésében segít, hanem a sérülések és az egészség károsodás elkerülésében is.

Személyre szabott terv, az egyéni edzés intenzitásokra és eredményekre, célokra épül.

Igyekszem úgy kialakítani az edzéseket, hogy mindenki számára könnyen érthetők és elvégezhetők legyenek.

Előfordulhat, hogy kérdés merül fel az adott edzéssel kapcsolatban vagy esetleg változtatni szeretnél, mert az aznapi edzés számodra nem kivitelezhető, ilyenkor a terv változtatható vagy akár másik napon is végre hajtható.

Visszajelzések az adott edzésről szintén szükségesek, mert a folyamatos kommunikáció és a kapcsolattartás elengedhetetlen.

Sérülés vagy betegség estén elvárom, hogy telefonon vagy bármilyen formában értesítsen a sportoló.

A terv egyénre szabott.

A te időbeosztásodhoz szabadidődhöz egyéni célokhoz van igazítva, legyen életed első 10 km-re félmaraton, maraton vagy Ironman és az Ultratávok elérése.

Strukturált egymásra épülő, periodizált terveket fogsz kapni.

Amiket javasolni fogok a tervezés során:

– Kontroll mérés, állóképességi diagrammal alátámasztva.

– Pulzus mérő óra elengedhetetlen.

– Kerékpárosoknál wattmérő javasolt, de nem kötelező.

– Kell egy cél!

Hogy kezdjük a tervezést?

  • Végre hajtod a diagnosztikát, hogy lássuk az aktuális teljesítményed.
  • Megtervezem az edzéseidet.
  • Nem sablonos tervet kapsz.
  • Heti lebontásra kapod a terveket.

Egyéb tudnivalók

Első lépésnél egy személyes találkozón, telefon beszélgetésen vagy email-ben átbeszéljük az eddig elért célokat vagy az elérni kívánt célt.

Lehetőség van a diagnosztika mérés nélkül elkezdeni az edzés munkát erre a lépéseket emailben fogod megkapni a vásárlás után.

Tempó, pulzus, watt alapú intenzitásban határozom meg az egyéni terveket a TrainingPeaks alkalmazáson keresztül.

Éves versenynaptárt együtt készítjük, rendszerezzük az általad kiszemelt versenyeket.

A végre hajtott edzéseket kommentáld, mert a számok mellet fontos a visszajelzés.

Zárt facebook csoport, ahol hasznos információkat, kedvezményeket osztunk meg.

Erősítő, nyújtó, prevenciós gyakorlat sorokról videók az edzéstervbe illesztve.

Fentebb említett eszközök és programok segítségével, legyél bárhol az edzésed online követhető lesz és gyakorlatilag több információ kapható egy sportolóról, mintha közvetlenül a pálya szélén állnék.

Vásárlás előtt tájékozodj az órád megfelelő összekötettésről, szinkronizációról a Trainingpeaks programhoz.

Amennyiben ezzel kapcsolatban kérdésed van keress bátran.

Felejtsd el az Excel táblázatban kapott terveket!

Edzéstervezés megrendelése

1 havi edzéstervezés: 12.000 Forint/hó.

3 havi edzéstervezés az első alkalommal: 
36.000 Forint helyett csak 30.000 Forint/ 3 hó.